and big girls dont cry

Tjo,

Har just ätit lite och pratat med pappa thihi fick bokningsnumret nu till filmen vi ska på imorgon. Härligt. :) Om ett litet tag ska jag städa mitt rum, har inte gjort det i veckan, och jag vet inte ifall älskling kommer hit och sover här imorgon om han inte hinner med bussen., men ska prata med mamma om det lite senare. :)

Torsdag så ska jag nog till syster en sväng och hälsa på henne, mysigt att prata lite skit med henne, ha. :) mja, skriver nog mer senare tror jag :) annars så skriver jag imorgon. :)

puss och hej så länge! :)'


Every step I take, every move I make
Every single day, every time I pray
I'll be missing you
Thinkin of the days, when you went away
What a life to take, what a bond to break
I'll be missing you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0