Sircuz och arro- Jesper falk

Hallå där,

Jag har nyss klätt på mig lite och sådär och snart ska jag sminka mig, vet inte riktigt vad för smink det blir idag men bra ska det bli! idag ska jag till farbror doktorn och utreda lite ärenden sen ska jag iväg och handla en present till min fina fästman som tar studenten i övermorgon, och kanske ska jag handla en klänning/kjol till mig. :)

Efter att jag har haft skojs så ska jag raka vägen hem för att städa och fixa för min stora Dag som är nästa vecka, hah! kommer bli awesome! Men ja, det är nog det som händer idag vad jag vet om i alla falll, fast planerna brukar ju ändras ganska så ofta när jag ska träffa min kille.. :) <3

Aja, nu ska jag sminka mig.. :)

vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0