Du lyser lika vackert som alla världens stjärnor

Hej bloggen,

Sitter och väntar på att älskling ska bli klar med sin dusch så vi ska mysa lite framför bingolotto och sedan ska vi se dark water. Jätte mysigt. Tätt, tätt. Drömde en sån fruktansvär äcklig dröm förut så känns skönt att ligga vid honom och sova som jag kommer göra i ca 3 dagar om inte mer. Hoppas på mer.

Annars då, idag har vi bara tagit det lugnt hemma, tagit hand om varandra och jag kan bara säga att det behövdes. Jag är glad nu och jag vet att det kommer hålla i sig ganska länge. Så jävla bra. :) Åh, vad jag älskar att bara njuta just nu, älskar att vara hemma hos min kille som har tänt en massa ljus och köpt godis till oss. Mysigt.

Ja, det var nog allt för idag, får se om jag slänger in ett inlägg imorgon, tror nästan det. :)

Peace and love

Jag är glad nu, kommer vara trygg länge
jag insåg att mannen är en skyddsängel

Kommentarer
Postat av: MADDES

God Jul! Hur ska du fira denna mysiga dag?

2010-12-24 @ 09:51:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0