kärlek och respekt..fast nae

Hejsan,

Vet inte riktigt vad jag skriva, har inte så mycket att säga. Har varit och köpt lite julklappar idag tillsammans med min älskling och sedan så var vi och käkade lite lunch tillsammans. Åkte hem runt 3 tiden och pratade med pappa och sen väntade jag tills hans möte var över så vi åkte till willys och handlade lite mat till oss. Mums. Åt en billys pizza och pappa tog något helt annat, haha tjockis far jag har! :)

Imorgon blir det en tripp till Hölö då jag sover över där, fyfan va mysgt säger jag bara. Älskar verkligen att vara hemma hos min älskling. Det är älskvärt. Mja, har inte så mycket att skriva, ska ta tag i min städning nu och lite grejer, så vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon beroende på vad jag är sugen på.

Tadaa, kan visa en bild däremot, får se vilken det blir... *TRUMVIRVEEEL*
tadaaa....


Gråtfärdig och massa, yes! fan va jag älskade mina lockar där dock!

Kommentarer
Postat av: Katja

Fint hår <3 Ha det så mysigt med din älskling i Hölö :o)

2010-12-02 @ 21:39:13
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0