Nästa huddinge

God morgon,

vaknade för en timme sen och ska snart iväg me mammi på en tripp till huddinge för att köpa den sista julklappen till min älskade älskling. Mohah, vi frå se vad det blir, sen blir det iaf raka vägen hem då jag ska köra en storstädning i mitt rum och bara vara för mig själv, det behövs.

Gjorde nästan "klart" en present igår och så, så den ska slås in idag, och sen e allt annat klart måste bara sätta på etiketter så vi vet vad som är vad, jag och älskling delar ju typ på varje present som vi har köpt till våra föräldrar samt min systeryster och hennes fästman. :)

Ska spela lite nu innan vi ska dra iväg, skriver mer när jag kommer hem
peace and love

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag älskar dig mest av allt sessan, hoppas att det går bra idag! :)



Längtar verkligen till torsdag/fredag, kommer bli så mysigt och underbart :) <3

2010-12-21 @ 09:54:37
Postat av: Katja

Oj, jag borde med klivit upp där första gången vid nio :o) Ha en toppenmysig dag!

2010-12-21 @ 12:03:52
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Malin

SV; jo det gick bra i huddinge, aa längtar ocskå, inte långt kvar nu! <33



Älskar dig mest tuss

2010-12-21 @ 16:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0