Ny design, nästan!

Tjena tjena,

Har fixat och ändrat bloggen lite, vet inte hur länge det kommer att vara såhär, men ett tag kanske. Sitter och pratar lite med folk eftersom jag inte har så mkt annat för mig just nu, men ska snart ta tag i mitt rum, städa och dona lite. Är rätt så ledsen lver vissa grejer och vet inte om det kommer gå över, vi får se helt enkelt.

Ska träffa älskling imorgon en sväng, fika eller lunch vet inte riktigt vad det blir, men det blir mysigt, sedan blir det hem och fixa klart presenterna eftersom jag ska till Hölö på torsdag och fira lite jul hos dom på fredag morgon, very nice! Åh, va irriterad jag blir på vissa folk som ska kommentera varenda sak på facebook. Det är inte okej. Blir så ledsen, störd, ALLT.



Kommentarer
Postat av: Katja

Ha en mysig jul på Hölö, massor med kramar!

2010-12-21 @ 22:11:45
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0