Say my name

Hej,

Var med älskling idag och vi käkade lunch och fikade på blå, riktigt mysigt. Gick runt lite och satan va kallt det var. Tänker itne gå ut mer, haha fast måste gå ut ifall jag ska till älskling. Så mysigt, hoppas att han har satt på tevatten sen när jag kommer, nicenice.

Mja, annars så har jag bara fixat och donat lite med kläder och så, slog in den sista julklappen också, vilket kändes skönt. Så nu kan jag bara ta det lugnt och pyssla om mig själv och lite sådär. Kommer bli så sköööönt att bara kunna koppla av nu.

Ska kanske baka knäck med pappa lite senare när han kommer hem, eller provsmaka den ;) nicenice! kommer bli superduper.

Det var allt för mig tror det blev sista inlägget för ikväll också

Peace and love!

Kommentarer
Postat av: Katja

Åh så mysigt det låter.. :o) Jag gillar lussekatter, gör du?

Tänkte på låten; Say my name, say my name, say my name. Noone is around you, say baby I love you eller vad den heter ;o) TLC? Näe!

2010-12-22 @ 20:01:08
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0