Survive

Heej,

Sitter i älsklings kök nu och han lagar mat till oss fast mest mig eftersom jag är hungrigaste, :D.. Idag har vi bara tagit det lugnt och sett på film osv, tog oss en promenad till konsum och köpte lite godis och annat gott. Weei, annars ikväll blir det bara att ta det lugnt, hoppas på att få ner en film vi tankar så vi kan se den annars blir det nog gladitor.

Får se om jag skriver mer ikväll, jag vill ta en promenad så ska se ifall min älskling vill göra det, fast ska nog bädda ner honom iställte eftersom han är lite sjukis. Inte bra, inte bra. :(

JUUUUSTE, jag har blivit attackerad av min pojkväns katt, det bara spruta blod åt alla håll. FIFAN, fick nästan åka in till akuten. Naeeee, inte riktigt, men attackerad blev jag. :)

Peace and Love

Mariah Carey - Hero


And then a hero comes along With the strength to carry on And you cast your fears aside And you know you can survive So when you feel like hope is gone Look inside you and be strong And you'll finally see the truth That a hero lies in you


Kommentarer
Postat av: Katja

Hej sötnöten, så go du är ;o)

Den låten är så skön!

Är du duktig på å laga mat!

Kramar!

2010-12-17 @ 17:44:17
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Lagar mat :o) Kan ju, o exprimenterar gärna ;O) Men gillar ju sambons mat <3 Hihi!

Kram!

2010-12-17 @ 18:19:35
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Förresten är hans katt snäll annars? ^^

Hihi.. Kram!

2010-12-17 @ 19:00:14
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0