they're just old lights

God morgon allesammans, <3

Förlåt för en as dålig uppdatering men jag har verkligen inte haft någon lust att blogga. Vet inte riktigt varför men den har kommit åt sidan även fast jag har sagt att jag ska bättra mig, men iaf,

dagarna då jag inte har bloggat har det inte hänt så mycket faktiskt, har bara tagit det lugnt, varit med min pojkvän, i måndags var det studiedag och då var jag med älskling inne i stan och köpte de sista julklapparna till våra föräldrar. Annars så har det inte hänt något mer.

I helgen blir det att träffa älskling och vi ska typ bara ha det sjukt mysigt, det behöver vi efter att vi har bråkat en del.. men jag säger som han "hellre bråk varenda dag med dig än ett liv utan dig".

Skriver nog mer sen, vi hörs

Peace and Love

du som tror på karma och tror du är lärd
ska veta i nästa liv är du ingenting värd.

Kommentarer
Postat av: Katja

Tack för svaret..

Ibland bråkar man, det är för att man tkr annorlunda kanske? Men det måste man ju få tycka? <3

Svara gärna på frågorna i mitt sista inlägg, du behöver bara veta vad provrörsbefruktning är för att svara på dem, typ.. :o)

2010-12-08 @ 12:31:44
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0