You make me fly

Tjena,

Sitter och gör om bloggen lite men det funkar inte som jag vill, så ska fortsätta lite senare eftersom jag har en del att göra idag. Jag ska nämligen städa och fixa min pojkväns julklapp. Ska också fixa lite med pengarna som jag ska lägga undan till resan. Jag och älskling har ju pratat om att resa till Grekland eller Spaninen nästa år så det blir skitbra eftersom vi sparar och sparar redan nu. Det kommer gå dunder bra.

Ska ta och äta något nu och sen ska jag fixa lite, kommer med ett inlägg lite senare och a, min uppdatering kommer faktiskt bli bättre.. i promise.

Juste,  jag och älskling hade 8 månader tillsammans i fredags. Grattis till oss i efterskott. :) Så sjukt cp lycklig jag är! :) Men nu mååste jag faktiskt äta.

Peace and love




8 månader och 3 dagar sen fick jag min drömprins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0