00;37

Klockan är halv ett och det här är ekot..

Nej men har gjort om min blogg ännu en gång pga vissa saker som har hänt osv, har kvar den andra men den kommer att försvinna inom kort, efter att jag har flyttat över lite historik osv.. Denna blogg gjorde jag som sagt idag, och designen har jag hållt å med i ca 1 timme kanske för att få till det, vet inte hur länge det kommer vara, men tillsvidare får den duga, orkar inte och har inte den tiden att sitta och fixa den heller.

Är i Hölö nu tillsammans med min älskling och bara tar det lugnt, sover kvar här tills söndagen vilket kommer vara riktigt nice så slipper man all buss och shit, fast vi ska in till Tälje imorgon för att äta lite banana split, mums! haha längtar efter det. Älsklingen min ligger i sängen bredvid mig och spelar något sjukt konstigt och tråkigt spel på sin lur så då passade jag faktsikt på att göra om min blogg.. kanske ska ta och läsa lite bloggar också får se.. :)

Skriver nog mer imorgon ifall jag har tid och lust, ska försöka sova nu är trötter.

Pussen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0