19:09

God kväll läsare <3

Jag har gjort om bloggen som ni ser och jag är inte klar riktigt ännu med den, så det är lite som det är just nu. Forstätter imorgon ifall jag hinner och orkar. Hm, jag har städat och det blev riktigt bra tycker jag eftersom det alltid är stökigt och så i mitt rum, det är jobbigt att veta  men skit samma. Funderar starkt på att göra mat också, e hungrig, även fast jag har ätit, fast som älskling sa idag "du är smal så det är bara att svulla" :D haha får köra på den! :D Tadaa.. tänkte lägga in lite pics nu, :)

vi hörs kasnke sen!
Peace and Love



Så såg jag ut idag när jag drog till skolan och sen när jag träffade älskling en snabbis! :)
Fin vaa?! :D älskade mitt hår igår dock, cp natt som förstörde mitt krus, hah :D


Kommentarer
Postat av: Martin

Du är så galet jävla vacker, finns inte ord för att beskriva hur fin du är älskling :) <3

2010-11-29 @ 22:31:53
URL: http://cpmongolid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0