7 månader

Jag älskar dig Martin Hammarberg, vi har stått ostadigt en kort period men nu är vi starkare än starkast! Vi vet varandras svagheter, vi vet hur vi ska ta varandra, tillsammans klarar vi allt. Det går inte en dag eller sekund utan att jag tänker på dig och alla våra underbara stunder vi har haft tillsammans. Våra galna stunder, seriösa stunder och allt vad det är. Men nu, nu 7 månader senare i vårat förhållande så kan jag säga utan tvekan att jag är och blir mer och mer kärare för varje dag som går. Har aldrig varit såhär kär i hela mitt liv, mår så sjukt jävla bra med dig älskling! Kommer aldrig kunna förklara min kärlek till dig men jag ska ta ett försök sen när du kommer hit ikväll.

Jag älskar dig massor min lilla prins! <333333

/ sessan


Kommentarer
Postat av: danten89

Händer idag?:)

2010-11-17 @ 09:37:00
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0