All i need is you

Hejsan,

Jag och älskling har inte gjort alls mycket idag, bara sett lite på Idol och sedan tagit det lugnt, nu ligger han i min säng och spelar tror jag medans jag uppdaterar bloggen. Har ju som sagt inte skrivit så mycket nu i helgen men det är för att jag har varit med älskling och det känner jag är mycket härligare än att sitta och uppdatera. Men iaf, han åker typ hem ikväll så då ska jag passa på att rita lite, fick hans färgpennor! Snäll som han är :)

Ska nog ta tag i städningen så älskling kan få fixa mina låtar jag vill ha :) men jag skriver nog senare,

Peace and Love

Kommentarer
Postat av: danten89

Ikväll tar jag det lugnt, har vart på kalas idag. :)

Dudå?

2010-11-21 @ 19:27:16
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0