All you need is love

God morgon läsare!

Är på älsklings jobb nu och försöker att sätta mig till rätta. Har ingen stol som är så hög som bordet så det ser ju ganska udda ut när jag sitter så lågt. Men det är nice. Lyssnar på All I need is you ännu en gång, den är så vacker! älskar den, ska be älskling fixa den sen när vi kommer hem till mig.

Som sagt, han sover hos oss och det kommer bli hur mysigt som helst, vi ska även ta fram lite julsaker så då blir det lite julpyssel hemma i Rönninge, galet mys! Vet inte riktigt vad mer som händer, vi ska se idol i alla fall och hoppas verkligen att Linnea åker ut nu. Orkar inte henne..

Sydde lite igår och jag sydde om en klänning till en kjol, tyvärr så har jag inte bild just nu, men det kommer att komma sen när vi kommer hem till mig, eftersom älskling ska ta kort på den och jag har ingen sladd här.. så ja.. det blir nog bra

Titta så sööt snögubbe, en sån ska jag göra i helgen om det går :D

Peace and Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0