.. and now the world is mine

Tjo allesammans,

Har varit i skolan idag och sedan drog jag mig vidare upp till Stockholm och träffade min käraste älskling en stund. Kom hem för ett tag sedan då han och jag har tittat lite på julklappar och så. Vi har även bara myst idag också även fast min förkylning har varit irriterande men vi har haft det trevligt.

Jag kommer inte kunna fixa min blogg så mycke idag eftersom jag har så jätte mycket annat att göra som har med min skolgång att göra, det anser jag som viktigare.

Så jag avslutar här och slänger in ett inlägg lite senare, vi hörs

Puss, önska mig lycka till med pluggandet =D


Kommentarer
Postat av: Martin

Vad duktig du är som pluggar älskling, är stolt över dig! Var galet mysigt med dig idag, så underbart :) <333333

2010-11-30 @ 20:07:14
URL: http://cpmongolid.blogg.se/
Postat av: Katja

Låter som om ni hade en mysig dag i Sthlm :o) Lycka till med pluggandet också! Kram!

2010-11-30 @ 20:51:25
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0