Besviken

God morgon,

Natten har varit okej, lite svårt att somna och det var jäkligt drygt eftersom min pojkvän somnade eller va det va, han svarade i alla fall inte. Men det är skit samma, ska inte störa någon annans sömn. Ska iaf alldeles strax sminka mig och sen får jag se hur mycket klockan är, sen blire väl att dra sig iväg till matte lektionen. Det är måndag idag alltså är det matte och engelska, fyfan va jag inte orkar det idag. Men det är bara att köra på.

Ska sminka mig nu, skriver mer när jag kommer hem från skolan och grejer. Det kommer iaf bli ett inlägg någon gång ikväll.

Peace and Love

Jag snubbla på mållinjen. Fan va besviken jag är på mig själv.


Kommentarer
Postat av: danten89

Jo jag ser fram emot denna veckan =)



Allt bra idag?

2010-11-22 @ 09:42:53
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0