Copyright

Läste en annan blogg och blev lite putt, hon ska ha barn med sin kille. Jag själv vill också skaffa men jag är för ung, vi är för unga. Som min pojkvän säger "vi har hela livet framför oss" och det är sant, men ändå kan jag inte bli av med känslan att få bära hans barn inom mig. Jag längtar något fruktansvärt mycket tills den dagen kommer, då vi har tagit ytterligare ett steg fram i vårat förhållande.

Har varit med älskling hela helgen, han drog hem för ett tag sedan för att fira sin pappa eftersom det är farsdag idag. Mysigt. Följde med honom till tåget och köpte ett kort och en trisslott till min far och inte nog med det han vann också 25 kr :D det var dunder. Får se vad han gör ifall han tar en ny eller ifall han behåller pengarna. Jag och pluttisen har inte gjort så mycket nu i helgen bara tagit det chill och sådära, sånt behöver vi också. Saknar honom dock redan, saknar honom varje sekund utan honom. Fast vi ses tisdag och onsdag, häärligt. :)

Tänkte göra om min blogg lite granna men får se om jag orkar göra det idag eller ifall jag skiter i det. Får fundera på det. Ska iaf ta mig ett varmt bad ikväll och prata med schnygging i telefon.. :)

Langa en kommentar ifall ni vill att jag ska läsa eran blogg :D

peace and love


Lissabon igen. Tagen av mig!

Kommentarer
Postat av: Felicia

gillar designen! :P

2010-11-14 @ 22:14:17
URL: http://sardinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0