Du är sjuk, du är inte normal

Ja, jag sa att jag skulle blogga sen och det gör jag nu och det kommer nog bli mitt sista inlägg för idag, menar att jag har inte humöret uppe för att blogga och absolut inte för att säga vad som har hänt här i bloggen, nära och kära vet!

Städade lite i mitt rum och det ser mycket bättre ut, pratade med älskling i tele nyss och det var hur mysigt som helst, finally liksom få höra hans röst. Älskar att höra den thihi! ska ta mig en dusch snart och hoppas på bättre tider känner jag, vilket kommer att vara redan imorgon då jag och älskling ska fira våran 7 månaders dag! Juuuste, vi var på sjukhuset idag och det gick superdupermegafucking bra för min lilla pluttis! Alltid lika roligt när det går bra! :-)

Nu ska jag ta en dusch och så säger jag god natt, vi hörs!


En bild säger mer en tusen ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0