En bild säger mer en tusen ord

Hejsan

Sitter fortfarande kvar på älsklings jobb, ska börja röra mig hemåt runt kvart i 4 så det är ett tag kvar. Ja, har ju spenderat dagen här och det har varit helt okej, lite små trist men annars så var det bra. Vi käkade lite innan dom stängde och sedan drog vi oss en sväng i Södertälje för att fixa lite grejer.

Helgen som kommer så ska vi troligen till Skärholmen eller Stockholm, beror lite på hur vi kännwe oss. Men det kommer bli mysigt. Åker till älskling på lördag så jag vet inte hur mycket jag kommer att blogga, och hoppas verkligen att min klänning blir klar också ;/ för kommer inte göra nått på den imorgon eller till söndagen. Vi får se.

Skriver mer när jag kommer hem,
Peace and Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0