En CP-mongolid gästbloggar #3

Min stora kärlek <3



Nu har vi varit tillsammans i 7 månader, och det är ungefär 9 månader sen vi började prata tror jag.. Man lär sig ganska mycket av en människa på den tiden, speciellt när man skickar flera hundra sms om dagen ;). Och för varje dag  som går så älskar jag dig mer, det har sedan långt tillbaka varit helt utan tvekan att du är den rätta, hon jag vill dela min framtid med! Vi har gått igenom väldigt mycket men våran kärlek har varit stark så vi har klarat det, fan klarar att gå igenom vad som helst för att få vara med dig.

Gumman du förstår inte hur jävla lycklig du gör mig, hur galet mycket en enda blick eller leende från dig kan göra för mig, du är hela min värld! Innan jag träffade dig hade jag aldrig varit så lycklig eller så kär som jag blev för 7 månader sen, och jag är fortfarande galet lycklig och kär som har dig vid min sida, jag vill vara din prins för all framtid, och jag det finns inget jag vill mer än att du ska vara min Sessa. 

Just nu saknar jag dig galet, men om några timmar kan jag äntligen ge dig en låååångsam kyss igen :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0