En CP mongolid gästbloggar

Tjaaaa tjaaaaaaa bloggen

Tänkte bara upplysa er om lite viktig info om ägaren till den här bloggen, hon är:
  • Underbar (Då menar jag verkligen underbar, hennes närvaro är mitt paradis)
  • Världens sötaste (Hon är galet söt, både när hon vill och omedvetet, haha finns ingen sötare)
  • Pefekt för sin CP-mongolid (I mina ögon är hon den bästa flickvännen man kan ha)
  • Otroligt vacker när hon leer (Och annars också såklart, min lilla snygging är alltid fin)
  • Bara MIN (Och jag är självklart bara hennes, tänkte bara lägga till det för jag vet att hon gillar att höra det :$)
  • Mycket bättre än alla andra tjejer (Det är ingen tvekan om det, i mina ögon är hon den bästa)
Hon är helt enkelt perfekt i mina ögon, och det hoppas jag hon vet och aldrig tvekar på. Hon är verkligen det bästa som har hänt mig, och det hoppas jag också hon vet fast jag försöker berätta det så ofta jag kan, så det borde hon :)

Heeeeej då bloggen, lämnar er med den här bilden, det är lite svårt att se men det är iallafall där som jag och min älskade tjockskalle förlovade oss den 15 maj 2010, den lyckligaste dagen i mitt liv:


Jag älskar dig gumman<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0