En sorglig figur som du aldrig riktigt mött

Hej,

Ber om ursäkt för min kassa uppdatering idag, men jag har faktiskt inte haft någon lust alls till att göra det och inte heller hade jag tid för den delen. Jag kom till älskling strax efter 8 och då såg vi film och hade mysigt, sov i två timmar vilket var skönt. Sedan så har vi bara tagit det lugnt, vi drog iofs en sväng till Järna för att kirra en film och lite godis, det var niice.

Vi drog oss en sväng till tälje med Ludde och Johanna nu på kvällen och satte oss på cesars, det var väldigt trevligt tycker jag och efter det drog vi oss till donken för att köpa hem lite mat tillsammans, gött! Kvällen blev lyckad coh nte nog med det, det snöar också ute, det rä helt underbart tycker jag! Gale1!

Iaf, kommer nog inte skriva så mycket mer utan det får bli ett inlägg idag, lovar att det kommer kanske något fler imorgon beroende på ifall jag får uppdatera för älsklingen och lite sånt där. Men det tror jag, han brukar vara snäll och låta mig göra det.

Peace and Love

http://michellepettersson.blogg.se/images/2010/file_117369511.jpg

Kommentarer
Postat av: danten89

Härligt att höra :D

2010-11-19 @ 23:32:23
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0