Forever is a long time

Vart ha min motivation till att blogga tagit vägen? Ja inte finns den så starkt längre, men jag kör på!

Har ju varit i skolan idag, matte och engelska båda lektionerna gick bra och jag är nöjd med det jag prestera idag, heter det så förresten? ;$ iaf, jag var duktig som stannade hela dagen. Imorgon så har jag bara matte och sen efter det så ska jag möta upp älskling en stund för att äta lite och så och sen bär det av mot salem för att klippa mig. Ja, jag har ingen aning om hur jag ska klippa mig, men det ska nog ordnas. Får prata med  henne som ska göra det. Hon har nog bra råd. Ska köpa värmeskydd också någon gång får se om det blir imorgon eller ifall det får vänta. Måste prata med pappa efterosm jag fick pengar av honom för just detta.

Vet inte om jag hinner slänga in något inlägg imorgon innan jag ska till skolan, men kanske! Beror på när jag går upp och grejer, ska iaf försöka vila upp mig, har hört att det kallas skönhetssömn? ;) hah, blir superduper.

Idag och just nu ska jag ta tag i städningen och dunka lite musik och efter det blir det nog att äta nudlar. Muums, det var så längesen men det är så gott. Blir nte så mycker mer än det här idag, tror jag får se. Men iaf, vi hörs imorgon eller när det nu skrivs, ska försöka få in ett inlägg varje dag!


Att en bild säger så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0