Frågestund #1

Svaren på frågestunden är här! :)



Hur ser du på kärleken?

Sv; Just nu så ser jag kärleken på ett väldigt posetivt sätt. Jag har hittat killen i mitt liv och därför så är jag kär i kärleken och min fästman såklart! Finns inget finare än just kärlek.

Varför bloggar du inte lika mycket som förut?
Sv; Jag bloggar när jag känner för det, och det har blivit kanske lite mindre nu på helgerna men det är för att jag är med min pojkvän oftast eller hela tiden. Så då vill jag inte sitta framför datorn. Jag bloggar så gott jag kan!

När blev ni tillsammans och förlovade er?
Sv; Vi blev tillsammans den 17 april 2010 och vi förlovade oss 15 maj 2010. Det är de bästa jag har gjort i hela mitt liv och jag tvekade och tvekar inte en sekund på att det alltid kommer att vara han och jag.

Hur tacklar du avundsjuka?
Sv; Jag gör inget mer än att pratar med min pojkvän om min rädsla. Svartsjuka är ett tecken på att man är rädd att förlora den man älskar. Och det bästa jag tycker är att man ska prata me sin kille/tjej så att h'n vet om det. Det är aldrig fel att vara rädd. Man får vara det. Om din partner inte accepterar det då är det inget att ha. Det finns dock gränser på svartsjuka.

Hur många killar har du varit ihop med?
Sv; Jag har haft många oseriösa förhållande och ett riktigt seriöst och det är de förhållandet jag har med min älskade Martin Hammarberg.<3

Hur skulle du vilja att ditt liv såg ut?
Sv; Jag är faktiskt riktigt nöjd med mitt liv just nu. Däremot vill jag bara flytta hemifrån med min sötnos och sedan gifta mig, åh har så mycket finfina planer på just inredning och grejer. :) Love it!

Jag tänkte fråga dig om du någonsin blivit kär i en annan kille när du redan varit i en relation? Om, vad gjorde du då?
Sv; Det har jag inte och jag är väldigt glad för det. Men om jag skulle ha blivit det så skulle jag faktiskt dumpa den killen jag var tillsammans med eftersom känslorna till honom har svalnat och så vill man självklart inte såra killen mer. Bara vara ärlig så funkar det mesta. Ärlighet varar längst.

Hur kan du vara så sjukt vacker och underbar? Hur kan du göra mig så lycklig? :D <3
Sv; Jag är underbar för att jag har fått det av min finaste älskling som skrev denna kommentar. :D Och jag gör honom lycklig med att jag kanske är mig själv och äter? Haha min älskling och jag äter jätte mycket och det är as gott. Vi är tjocka tillsammans och jag älskar det. :)

Vad är det som gör att du orkar blogga?
Sv; Att jag orkar blogga är nog för att jag har några trogna läsare och sen mitt största fan. Det är skönt för mig att skriva av mig. Egentligen så bryr jag mig inte så mycket om just att folk ska läsa, visst det är roligt, men jag tycker det är jätte skönt att bara få skriva av mig och låta mitt huvud rensas.

Var får du din inspiration ifrån?
Sv; Jag får det från andra bloggar. Jag älskar att skriva så det mesta kommer bara när jag är ute eller ifall jag duschar eller något sådant. Det liksom kan komma upp i huvudet ba "aaaah, det vill jag skriva om, det kanske folk gillar att läsa".

När och varför började du blogga?
Sv; Oj, jag började blogga 2006 tror jag, fast har haft 3 olika bloggar innan denna. Varför jag började var nog för att alla andra hade, och sen för att jag insåg att jag älskade att skriva så då blev det ett bra verktyg för mig eftersom då hade jag en period då jag var lat och detta passade bra för mig.

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag älskar dig gumman, shit vad fina svar, dom som handlade om mig.. Blir ju helt rörd :$ Kyss på dig min finaste :) <333

2010-11-24 @ 01:16:28
URL: http://cpmongolid.blogg.se/
Postat av: Malin :D

Naw, tuss då :) <333 älskar dig mer än allt annat i världen. Du är så jävla fin. Vi ses på torsdag gubben :) <333333333333333

2010-11-24 @ 07:24:15
URL: http://tjockskalle.webblogg.se/
Postat av: Martin

Naaaw haha vad söt du är älskade :) <333 Längtar efter dig galet mycket :) <33333333

2010-11-24 @ 11:00:34
URL: http://cpmongolid.blogg.se/
Postat av: danten89

Bra svar på frågorna! :)

2010-11-24 @ 12:09:43
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Katja

Tack :o)

Bra o få läsa lite om dig här i från frågestunden :o)

Allt väl?

Ha en toppenmysig dag!

2010-11-24 @ 13:44:38
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0