I nästa liv är du ingenting värd

Hejsan,

Sitter och ritar lite granna och bara har det allmänt chill med mig själv,
hah så fel det där lät. Men iaf, ska till älskling imorgon som de flesta
redan vet och så stannar jag där tills lördag, riktigt mysigt. Han följer
med mig hem på lördag och sover här galet mysigt. Annars så har jag
inte gjort så mycket, tog mig ett bad och sedan så städade jag mitt rum
vilket blev nice. Finally liksom. Blir inge mer skrivande idag tror jag, är
för trött för det och grejer, så vi hörs imorgon.

Peace and Love

Sara löfgren - Starkare

Låten ska du ta åt dig av, äckliga fucking cp barn

Kommentarer
Postat av: danten89

Okey gick det bra? :)



Jag tar det lugnt, fika snart och senare Robinson.

2010-11-18 @ 19:17:24
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0