Kommer klara av det här även fast vägen är svår

Hejsan

Det blev ingen uppdatering idag i skolan och det har blivit ganska snålt med det hela dagen idag.. Iaf, nu uppdaterar jag och hoppas på att mina trogna läsare faktiskt läser det jag skriver och grejs, vet att mitt största fan gör det varje dag såå då är jag nöjd :) thihi

Har gjort mig i ordning och lite sånt där ska om ca en timme gå och möta min älskling nere vid stationen och sen kommer vi troligen gå en promenad eller något liknande. Vi ska träffas i alla fall och det kommer bli hur bra som helst.  Jag saknar honom väldigt mycket och älskar honom mer! :) men iaf, vi ska bara chilla lite.. prata och sådär.

Imorgon har jag mitt första matte C prov, shiiit fan nervös men det kommer gå bra, ska göra pappa och min pojkvän stolt! De ska vara stolta över mig, pappa över sin dotter, och min pojke över sin flickvän. Jag kommer lyckas. Nu ska jag fixa klart mig och sedan om jag får tid över kanske dricka en kopp te. Sen är jag fit for fight


Peace and love

Kommentarer
Postat av: felicia

det är helt okej :) hur är det själv?

2010-11-11 @ 21:04:35
URL: http://sardinan.blogg.se/
Postat av: linda - EN GOTT&BLANDAT PÅSE

Tack så mycket :D

2010-11-11 @ 22:22:48
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/
Postat av: Martin

Jag kommer alltid vara ditt största fan älskling, puss <3<3 :D

2010-11-11 @ 22:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0