Mitt hjärta slår för dig

Tjo allesammans! :)

Har precis beställt min efterlängtande studentmössa och blev hur nöjd som helst med den, champange glas också för den delen, och priset ska vi inte prata om. ;) men man tar bara studenten en gång och that's it. Ska snart ta tag i städningen och prata med min finaste älskling som kommer på besök till mig imorgon. Säger bara YES ! :D

Idag har jag varit i skolan hade matte första lektionen och det kändes verkligen, hur trött som helst, sen så träffade jag älskling och det var riktigt nice. Han berättade väl inte den bästa nyheten för mig men det kan man inte grubbla på allt för länge, sagt är sagt, gjort är gjort inget mer med det. Jag får se det från den ljusa sidan istället på något sätt..

Ska be älskling ringa mig nu så jag frå sällis när jag ska städa. Skriver mer sen

Peace and Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0