Morgonens första melodi

God morgon allesammans,

Sitter i älsklings säng och har dunder ont i huvudet, men jag överlever. Vi kunde inte sova något alls igår så vid halv 3 klädde vi på oss och tog oss en promenad runt Hölö, det var skönt faktsikt, somnade ganska snabbt sen när jag kom in vilket var skönt. Morgonen har väl varit lite sisådär, dom har gäster och det är massa barn och dom e inte så tysta på morgonen, men det är strunt samma, det är mysigt det också.

Idag ska jag och älskling kanske in till tälje för att ta en cider och sen käka en banana split, hah va jag är sugen på det. Riktigt jävla gott. Men vi får se vart planerna tar oss, dom brukar alltid bli kvaddade på något sätt så man får ta sekund för sekund. :)

Skriver nog me senare, vi får se om jag har tillåtelse för älskling :D hah

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0