När kroppen ligger död och hjärtat slutar slå

Hej :)

Idag har det inte blivit mycket uppdaterande för min del men det är för att jag har varit med älskling och vi har tagit oss hit till Rönninge.. vilket är nice price. Vi har dock inte gjort så mycket nu idag, min syster och hennes fästman var på besök och käkade lite och så, det var trevligt. :)

Jag och älskling var nere på konsum och köpte massa gott tills nu ikväll då vi ska spela poker och senare se på hundtricket. Det kommer bli myspys. Har också ritat en grej till älskling men den är itne klar ännu och jag kanske lägger upp en bild på den i bloggen beroende på ifall jag blir nöjd. :)

Ska hjälpa älskling nu med att hämta ett bord och fixa chipsen som vi har. Kommer bli gaaalet. Kommer inte skriva så mycket mer än det här för jag ska umgås med älsklingen och sen ska vi ju spela och ha det lite skojs.. så vi hörs imorgon någon gång.

Peace and Love


Tagen av mig, Lissabon!

Kommentarer
Postat av: felicia

åh jag vill också åka till lissabon!

2010-11-13 @ 20:32:03
URL: http://sardinan.blogg.se/
Postat av: linda - EN GOTT&BLANDAT PÅSE

sv; härligt :D

2010-11-14 @ 00:01:04
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0