Only God can judge me

Tjo allesammans,

Har varit i skolan en snabbis idag för att ta närvaro och sedan skulle jag börja på ett arbete men jag orkade verkligen inte det så får ta och göra det nu istället eller lite seeenare, får se när det passar mig helt enkelt. Ska nog ta tag i städningen först innan något annat, blev lite stökigt när älskling sov hos mig, som alltid hhahaha fattar inte hur det blir så..

Imorgon så har jag studiedag och då blir det raka vägen hem till älsklingen min, får se om jag bloggar något innan, det beror på vilket tåg jag tar. Men hos älsklingen kommer jag garanterat blogga i alla fall. Juste igår spelade vi wii, haha det var skojsigt! Det var rätt så längesen jag lirade det. Fattas bara fifa10 sen är jag nöjd.. :D

Vi hörs senare, peace and love


Tänd ett ljus för mig och låt lågan lysa lika starkt som alla världens stjärnor

Kommentarer
Postat av: danten89

Okey :)

Jag tar det bara lugnt jag.. :)

Planer för kvällen?

2010-11-18 @ 16:54:23
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0