Remember me

Tjena,

Har gjort mig i ordning nu helt och hållet ska bara lägga ner lite saker som jag ska ha med mig idag till Martin <3 sen så ska jag ta med mig mitt glada humör till skolan och skriva full pott på mitt prov, hoppas jag. Vi får se. Ska ta en titt på övningsprovet som jag gjorde igår och sen lägger jag det åt sidan och hoppas på det bästa, menar jag kan inte sitta och plugga ihjäl mig nu så enkelt är det.

Min älskling kommer och möter mig idag, wohoo sen så ska vi dra till Södertälje och köpa tyg, låna en bok och ta en fika. Jag ska nämligen sy en tubtopp/klänning, men mer om det sen. Får se när den blir klar, men hoppas att den kommer bli klar innan jul, men det kommer den. 



Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

hehe vad gullig du är :) allt bra med dig? kram

2010-11-12 @ 14:57:42
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: felicia

haha gillar bilden!

2010-11-12 @ 22:22:40
URL: http://sardinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0