Since you've been gone

Hej,

Jag har inte kunnat blogga pga vissa grejer, men min kära pojkvän har gjort det åt mig vilket är riktigt nice. Wohoo, saknar honom påtal om honom. Fast träffade honom igår en stund det var härligt, lite ljus i vinterkylan sådär :-)

Har tagit mig en dusch och bara tagit det lugnt sen jag kom hem, ska alldeles strax klä på mig lite och sen slå upp böckerna för att börja plugga till ett prov som jag har på fredag. Håll tummarna för att det kommer gå bra! Imorgon så har jag filmkunskap och sedan matte vilket kommer väl vara nice, får se. Vi ska typ börja skriva en essä om något roligt denna gång i alla fall, vet jag.

Tänkte avrunda detta inlägg nu och hoppas på lite bättre tider.. :)

Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0