Snabba cash, kaa-tjing

God morgon allesammans,

Har precis vaknat och ska alldeles strax springa o göra mig i ordning för att sedan halka ner till skolan vilket jag inte alls är taggad på men det är skit samma, jag måste. Som sagt, idag är det skolan filmkunskap och matte så det är helt okej ändå, slutar runt 16.00 och då ska jag raka vägen hem och bara ta det luugnt, är så jädrans trött.

Igår kom mamma och pappa hem från Italien och då hade dom köpt en väska till mig, finfina grejer tycker jag! Härligt värre på det. Annars så hände det inte så mycket igårkväll, såg lite på tv, pratade med min snygging i telefon typ en bra tag och jaa.. det var nog det..

Imorgon så drar jag iväg till Hölö vilket är nice, fast först ska vi besöka södertälje och göra lite saker som vi har planerat, hoppas bara att allt går som de ska.. :)

Juuuste, om någon har en Henry Lloyd tröja som dom inte vill ha, ge mig den då.. eller sälj..







http://minikungs.blogg.se/images/2010/henri-lloyd_74582015.jpg
Denna skönhet ska bli min en dag, men hör av er om ni vet något billigt ställe eller ifall ni har någon som ni vill bli av med.. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0