This is for älskling

"Jag skär en bit och tuggar en polis
Spottar ut den lika snabbt igen jag äter inte gris"

det var två tomater som skulle gå över vägen den ena tomaten var röd den andra grön
När dom skulle gå över vägen så var det massa trafik
Den röda tomaten säger; kom nu så går vi
Gröna tomaten säger ; Jag vågar inte och så sprang han iväg
Röda tomaten säger; GUUUD va du är omogen!

:D

Det var två älgar som var ute och flög Rudolf och Bert och sen helt plötsligt säger
Rudolf; Du har en bulle i örat
Bert; VA SA DU?
Rudolf; jag sa att du hade en bulle i örat
Bert; VA Jag hör inget, jag har en bulle i örat

:D

Vad kallar man dom som precis har börjat jobba på mcdonalds?

SVAR; nyBÖRJARE :DDDDDDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0