Touch the sky

God morgon,

Usch säger jag bara.. Älskling skulle ringt och väckt mig nu vid 10 om 2 timmar alltså men tror ni inte jag vaknade tidigare av att saker och ting ramlar ner i golvet och grejer.. Fyfan vad ledsen jag blev. Orkar inte. Men nu hinner jag iaf duscha och fixa mig lite och sen plugga till provet lite granna. Yeah.. det blir nog bra.

Ska ha med mig lite grejer till älskling också så måste plocka ihop det, men först blir det dusch sen blir det nog att fixa mig. Blev jätte hungrig nu också. Hah

Igår kväll så träffade jag älsklingen och vi satte oss och åt mazariner vid tåget och drack apelsin MER, jätte gott var det i alla fall. Kändes dock lite jobbigt sen när jag skulle gå ifrån honom när jag skulle hem men det gick bra träffar ju honom idag! Yes! :)

Hoppas mitt humör är bra idag för jag har fetaste mensvärken och det orkar inte jag. :( gör så otroligt ont. Det verkligen sliter och värker i magen, men aa får ta en varm dusch sen kanske ta en ipren eller något. Det kommer bli bra.

Juste, en glad nyhet jag ska köpa en Henry Lloyd tröja av en som jag "känner" och det kommer bli så jävla bra! :DDD blev hur glad som helst när jag fick reda på det att jag skulle kunna få köpa den för ett aa, ganska så billigt pris.. :D

Skriver mer sen för nu ska jag nog duscha så mitt hår torkar någon gång.. :D

Peace <3
http://minikungs.blogg.se/images/2010/henri-lloyd_74582015.jpg

Kom till Mammseeen :D <33

Kommentarer
Postat av: felicia

härligt! :D

träffas du och din älskling varje dag? :P

2010-11-12 @ 09:42:39
URL: http://sardinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0