Sessan älskar sin prins

Hejsan,

Känner mig verkligen inte taggad på att göra någonting nu förtiden, vet verkligen inte vad det är eller ifall det är vädret som gör så att jag känner mig deppad, jag är liksom känslig just nu och det går också ut över min fästman något som jag absolut inte vill. Men jag ska bättra mig det har jag sagt till han och nu så blir det så.

Idag har jag varit i skolan, hade matte som första lektion och sedan engelska, gick rätt så bra och hoppas att det flyter på lika bra imorgon när jag ska till skolan. Annars imorgon så möter jag upp älsklingen i flemingsberg för att sedan dra vidare till sjukhuset där vi ska utreda några ärenden fast innan det ska vi nog ta oss en fika vilket kommer bli myspys! Längtar galet!

Älskar att han kallar mig sessan också, thihii, sessan älskar sin prins, jaag ritade igår förresten en bild till honom som jag tänkte lägga upp i detta inlägg om jag hittar kameran som jag ska hitta! :) och jag hittade den bara så ni vet. :DD

Denna gjorde jag till min älskling igår, kanske inte världens bästa men fan en bra början i alla fall och hoppas att han gillar den för att det är ju till han! Min färg börjar ta slut också så det blev inte så jätte bra ifyllt men bättre det än inget.


Peace and Love


Kommentarer
Postat av: Paulina Milde

Det beror på hur du vill göra med håret. för att få lite liv i håret kan du klippa upp det, det kan även räcka med att man gör några slingor så att det blir liv och rörelse i håret.



Men lite ökade längder skulle kanske fungera och då kan du samtidigt få behålla den längd du har :)

2010-11-15 @ 19:14:05
URL: http://paulinamilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0