Love you baby

Älskling, vem har sagt att allt ska vara bra hela tiden?

Vi bråkar och vi lär oss av varandras misstag, vi vet varandras svagheter, vi har tagit så många kliv och vissa har varit större än andra. Vi håller på att bygga en framtid tillsammans, vi ska resa i sommar, vi ska börja spara till lägenhet efter den resan, vi ska åka till våra ställen, vi ska gifta oss, skaffa barn, hus, ipren hunden, ALLT. Det var bara lite av allt vi har pratat om. Vi ska göra så himla mycket och vi gör saker hela tiden, allt går med tiden. Det är inte långt kvar tills vi står där med fötterna utanför våra bostäder som vi har blivit uppväxta i. Vi är snart på rutan där vi ska inreda våran fina lägenhet. Vi är inte långt ifrån nu. Vi kommer nå allt, bara vi vill. Jag vet att du vill, och jag vill lika mycket som du.

Jag ser fram emot att göra allt med dig. Har vi klarat oss enda tills nu, varför skulle vi då inte klara oss hela vägen ut? Det är alltid motgångar i förhållanden, vissa klarar det andra inte, vi är ett par som har klarat alla svårigheter som vi har stött på, vi har liksom vandrat genom eld och vatten, tagit varandras händer när det har variit tungt, vi har gråtit ut mot varandras axlar och vi har stöttat varandra genom allt, verkligen allt.

Jag älskar dig och jag går igenom allting med dig, svåra som lätta saker. Jag har sagt förut att jag ska bättra mig och jag kommer faktiskt fortsätta med det även fast jag kanske inte lyckas längre än vad jag har gjort. Vi har bättrat oss tillsammans älskling, verkligen tagit ett stort steg. Jag älskar dig för all framtid min älskade fästman! Det är ingen tvekan om att du är mannen i mitt liv, jag ser upp till dig, jag andas för dig. Du är min sunshine, soulmate, andra halva, bästa vän. Allt! <3

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Katja

Låter mysigt att bygga upp en framtid ihop, men vad är Iprenhunden? :oD

2010-11-29 @ 20:19:31
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Har du ingen bild? :o)

2010-11-29 @ 20:53:15
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0