Vi är starka tillsammans

God morgon allesammans, :)

Sovit gott? Själv har jag sovit som en riktig liten sessa.. mysigt värre. Har gjort mig klar och allting så nu är det bara att invänta tiden jag ska till skolan. Vilkte kommer bli superduper, har inte någon annan lektion idag så efter skolan blir det att åka direkt till älskling och möta upp honom, vet inte riktigt ifall vi ska till huddinge eller södertälje och bara chilla tills det är dags att åka till Huddinge sjukhus.

Jag ska prata lite med pappa också om imorgon och kanske kan få hit älskling ett stund eftersom vi har våran månadsdag imorgon, tadaa 7 hela månader, gud så tiden har gått fort.. :D Snart är det första advent också och då är det skansen julmarknad har jag för mig, jag och älskling ska dit utan tvekan, och själv hoppas jag på att snön faller och allt är sådär underbart som man brukar se på film. Jag längtar i alla fall till det.
Juste älsklingen min ska fira jul med min familj i år, SÅ jävla mysigt! Gud vad jag längtar. Thih :-)

Men nu ska jag sluta skriva och hoppas på bättre tider! :)

Peace and Love


Denna bild har jag tagit så om ni vill ha den så får ni faktiskt fråga först!

Kommentarer
Postat av: Felicia

alla älskar den ;P

2010-11-16 @ 15:02:24
URL: http://sardinan.blogg.se/
Postat av: danten89

Jaa jag vet inte.. tyckte bara det :)

2010-11-16 @ 21:01:42
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0