Waka waka

Hej :)

Älskling och jag har just ätit en as god middag som vi lagade tillsammans, eller jag gjorde salladen och han resten, thih, men gott blev det och det måste göras om. Älskling ligger i min säng och leker lite med sin telefon medans jag sitter och bloggar och typ äter godis, mums. Det har ju varit lov och nu är jag inte alls taggad på att gå till skolan men antar att jag måste göra det höh, ska till min kära mormor också efter skolan och stanna där över natten wihoo, längtar efter henne!

Haha, juste jag och älskling skulle till Konsum och då tog vi cykeln ner, haha jävlar vad jag skrattade! Det var nog en av de roligaste sakerna idag, för oss gick det inte framåt förens vi hade en nedförsbacke att starta i.. eftersom han skjutsade mig ;) haaaah, :)

Nu ska jag inte skriva så mycket mer, får se om det blir någon uppdatering imorgon annars så hörs vi helt enkelt när det skrivs.

Pussen


Madrid 2010

Kommentarer
Postat av: R O B I N A

Okej :D gött!

2010-11-07 @ 20:15:41
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0