Who says

Go kväll,

Sitter här och dunkar all i need is you och har dunder mega fucking ont i magen. Fyfaaaan.. inte skönt och inte okej. Men iaf, det är sånt man får ta när man är en tjej som heter Malin. Bara att accpetera. Ska alldeles strax ta mig en dusch och sedan så ska jag lägga mig och läsa tidningen SOLO för att bara ta det lugnt. Kommer bli nice.

Juste, ska klippa mig på tisdag och vet inte alls hur jag vill klippa mig, förslag någon vore snällt haha, men det blir iaf att behålla längden bara att klippa topparna eftersom dom är så otroligt slitna. Sedan så vet jag inte, kanske klippa upp det väldigt mycket som jag hade förut men det får ses. Ska nog titta lite på pics och höra med folk om hur jag ska klippa.

Ska nog ta mig en dusch nu, vi hörs imorgon!

Peace and Love



FUKKARUR <3 EKO

Kommentarer
Postat av: danten89

Ska det bli skönt med ny vecka imorn?:)

2010-11-21 @ 23:03:21
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0