You are the reason to smile on my face

God morgon allesammans,

Har precis gjort mig i ordning för en skoldag som väntar. Har bara en lektion och sedan blir det raka vägen till tåget för att möta upp älskling, nice det kommer bli! Love it! Är fett trött och så väntas det 3 ½ timmes matte, jag orkar inte det. Men han vi har är fett bra, så det är chill! Jani, har inte så mycket att skriva idag eftersom ingenting har hänt ännu. Eller jo, hittade min Forever young tröja som jag fick av min älskling på våran 5 månaders dag. Så jäkla fin! :)

Senare idag så ska jag försöka att lägga upp mina skisser som jag har ritat får se om jag hinnre eller rättaresagt orkar. Skulle städat igår men icke sa nicke, det blev inte heller såå måste ta tag i det idag! Jobbigt värre.

Tar och avrundar här, ska nog kanske ha en frågestund senare eftersom folk har frågat en så jävla massa om mig och så, då passar det kanske med en frågestund, vi får la se om jag pallar med det där hysterit :)

Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0