You're everything

Go kväll,

Har just tagit mig ett bad och ska alldeles strax ta och titta på ung och bortskämd, fattar inte hur föräldrarna kan göra så mot sina barn? verkligen betala allt dom pekar på. Men iaf, programmet är ganska underhållande och hoppas att det inte flipprar ur totalt som det faktiskt skulle göra i detta program som sänds idag. Men vi får se. Ska nog städa lite i mitt rum samtidigt som jag kikar på det, lite smått i alla fall. Så jag inte sitter fastklistrad och inte gör någonting, blir bra.

Det var väl det som jag tänkte säga och också att det här blir sista inlägget för idag. Är så himla trött och kommer verkligen inte orka blogga mer. Jag har gjort mitt idag ;), juste, en ny kategori kommer att komma upp inom kort också, det är skisser/målningar eftersom jag nu har börjat med det och kanske kommer lägga upp ett flertal bilder så kommer det kännas nice om det fanns en enskild kategori för det. Men det kommer senare!

Nu ska jag slå på tv;n och njuta av programmet som är. Vi hörs imorgon, God natt !

Peace and Love


Kommentarer
Postat av: vevve

sv: tack=).. den e gjord av amorina.blogg.se..

2010-11-15 @ 21:03:16
URL: http://landemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0