RUBRIKOOO

Hallu,

Har inte varit så jätte duktig på att blogga men jag antar att det är för att vädret har varit fint och jag och min pojkvän har för det mesta varit ute och myst. Iaf, idag åkte jag hem till Rönninge och snackade lite med mamma och pappa, det var mysigt och sedan så pratade jag med syster också. Härligt.

Imorgon blir det att träffa älskade älskling igen och sen får vi se vart dagen tar oss, är sugen på att dra ut och springa eller något, skulle vara så jäkla mysigt. Eller en lååång promenad längs vattnet och bara njuta av lovet och kanske ta med sig något att äta, haha :D gottigottgott.

Blir att flytta sängen ifrån fönstret lite senare nu också, så att jag inte döör haha av pollen ;o

ahaja, vi hörs imorgon :)
peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0