Svar på tal

 

Jag fick en kommentar förut idag och jag vet inte ifall jag ska skratta eller gråta. Och för att jag är en så otroligt snäll chey så kommer jag att svara på dessa frågor som denna någon har skickat.

 

1. har du och din kille gjort slut?

Varför tror du de? jag och min pojkvän har ett väldigt bra förhållande och jag skulle inte byta ut han mot någon annan i denna värld. Jag har inte skrivit så mycket i bloggen överhuvudtaget så därför har inte han nämnts så jätte mycket. Så svaret är nej. Vi firar snart ett år och jag har aldrig varit lyckligare.


2. vrf är du så vacker?

Jadu, jag har faktiskt ingen aning. Vet inte riktigt om man kan svara på den här utan att låta ego eller något annat. Men jag är bara jag thats it. :)


3. e du på riktigt en modell (hört rykten)

Haha jag är verkligen ingen modell. Jag fastnar knappt på bild, jo om jag kämpar så kanske jag kan få typ till 2 bilder utav 4214892 försök. Så någon modell är jag då inte. Och vem har sagt de? :)


4. jag har följt alla dina blogg länge, har ud och robin någon kontakt idag?

Nej, jag och Robin har ingen som helst kontakt med varandra. Jag är glad för de efter allt som hände. Man behandlar inte sin flickvän så som han gjorde. Och nej, jag vill inte heller ha någon kontakt med honom. Jag är lycklig som det är nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0