puss

God morgon, :)

Medans jag väntar på att plattången ska bli varm så passar jag på att blogga, jag vet att det har varit en dålig bloggning de senaste dagarna och som jag alltid säger så ska jag bättra mig. Men ja, vi får se när det blir. Jag ska till min syster idag som sagt och jag vet inte riktigt vad vi ska göra, det blir väl bara att mysa tillsammans, så äckligt väder så hoppas verkligen att bussen kommer i tid!

Mja, men nu ska jag fixa mig och lite sådära, så vi hörs senare tror jag. :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag har några frågor som jag skulle vara tacksam ifll du svarade på



1. har du och din kille gjort slut?

2. vrf är du så vacker?

3. e du på riktigt en modell (hört rykten)

4. jag har följt alla dina blogg länge, har ud och robin någon kontakt idag?



hoppas på svar.



puss och kram.



jättefin blogg du har. tänkt på en bloggträff? jag skulle komma iallafall. :)

2011-04-04 @ 09:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0