Withouuuut you

Hallå där,

Idag så har jag varit hos farmor och farfar, mysigt värre. Var nere i Tumba en sväng och kikade på en klänning men dom hade höjt priset så det var ju inte dirr det roligaste jag var med om idag. Hittade dock skit fina piercingar som jag ska köpa sen, då det är dags för mig att byta. Thihi, kommer bli en discoboll ;) skit fräna.

Imorgon så blir det att besöka den stora staden tillsammans med min pojkvän, vi ska kirra biljetter till hemma premiären och sedan så ska vi ta och käka någonstans, mysigt. Kameran åker självklart med så min blogg kommer bli lite skojsigare! :D vet annars inte vad som händer imorgon.

Wihoo nu måste jag ta hand om tvätten innan det är försent och sedan är det bara att tagga inför real madrid som spelar mot tottenham skulle jag tro, dont knoow men det är lika bra det, CHAA! :D


Kommentarer
Postat av: Caroline

Stora och fina ögon du har gums

2011-04-05 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0