All i ever do

Jag försöker att blogga igår ifrån mobilen men det gick inte alls så därför kom det inget inlägg för under dagen höll jag på med annat. Men iaf, helgen har varit mysigt. Jag och älskling har firat lite grejer och bara tagit det allmänt lugnt, behövdes. Igår så drog vi hem till mig och bara chiiiillade med livet. Så underbart. :)

Idag så ska jag träffa Marko och vi ska ta en fika tillsammans, kommer kännas bra. Längesen vi sågs och pratade osv, eller träffat honom typ några gånger men det har bara varit kanske max 10 minuter så nu kommer det antagligen bli mer. Skojs.

Alla<3dag är idag också, jag ska köpa en present till älskade men han får inte den förens på torsdag då vi också har månadsdag. :-) <3 Men ja, nu måste jag göra mig klar och sådär, skriver när jag kommer hem.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0