Amigos

Hejhej,

lite småändringar på bloggen men det som kommer senare blir nog headern ifall jag ens byter den, jag får se. Jag gillar den lite men vill ha något mer, a vet inte riktigt. Just nu har min blogg inget tema alls, men jag funderar faktiskt på att skaffa det, men får se riktigt vad det blir. :)

Jag har sökt ett jobb nu säger inte vart ännu men iaf, det gick väldigt bra och jag blev nöjd, hoppas bara att jag får de. Hah, skulle vara värt mer än 10.000 kg guld. Iaf, ska snart börja plocka upp lite i mitt rum eller ifall jag gör de andra föst, haha svårt val. Får panik när jag måste välja mellan två saker, hah. Jaja, vi hörs lite senare.

Kärlek och respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0