Drammen i regn

Tjena,

Tänker lite på vad jag ska ha med mig till fjällen, det är liksom näst sista dagen för mig att packa och jag har fan ingen aning om vad jag ska ha med mig, eller jag har en lista som älskling skrev ihop men vet inte riktigt vad som skas med ändå. Det blir prima ballerina. Som alltid.

Dunkar lite musikaa nu och ska snart sätta igång emd det som måste göras, hah jag orkar inte, vill bara sooova, eller se på en film. Men det får vänta. Jag måste göra någon nytta ikväll. Så ja vi får se.

Skriver nog kanske, kanske senare, jag får se om jag orkar. :)

Men tillsvidare så säger jag bara;

Peace and love

Första bilden som togs med min nya mobil, hah söta vi är! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0